Tiny Hand With Blue Heart

Dagarna

Nu är det inte många dagar innan skolan börjar igen! 
Har varit frånvarande nu då det är tusen saker som ska fixas,göras och packas innan skolinflytt och hästflytten, samt spendera tid med familj och pojkvän ligger i prio 1. 
 
Var förbi Emelie & Jozzan på Berga igår och hälsade på, mysigt, och fick även se dem nya hästarna som kommit dit, så det var kul! Sen pratade jag lite med ridlärarna på skolan om lite saker framöver, tävlingar osv! Ska förhoppningsvis tävla en av skolans hästar i Oktober om allt går vägen så det blir roligt att se om det blir något av det!
 
Men iallafall så idag ösregnade det när jag kom till stallet och redan innan jag anlände till stallet fick jag såntdär rush med negativ inställning med att rida, och det funkar liksom inte för mig att rida så tänkte hoppa det idag, men hovslagaren till Chattis här hemma fick istället rida, och det gick super!
Så hon blev motionerad av hovslagaren istället för att jag skulle rida och vara negativ och typ irriterad på saker, ni vet man får sånna downs ibland att man bara inte har lust! Men guldstjärna till Robban & Chattis!
 
Sen efter Chattis var riden och jag fixade allt som var kvar släppte jag ut henne och tog och packade dem sista sakerna i stallet jag inte kommer behöva innan flytten, samt ta hem kläder jag lämnat i stallet.
På söndag flyttar vi iallafall och kan redan nu säga att det är roligt och tråkigt att flytta från stallet här hemma då jag verkligen stor trivs och allt verkligen är tipptopp!
Men får hoppas det ska kännas lika härligt på Berga såklart för lika bra stallkompisar och klasskompisar kan man inte hitta! Speciellt kul nu när Emellie & Jozzan joinar mig och Karro i stallet med egna hästar!
 
/ LINN
 
En av mina gamla c-ponnyer Tullamore!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se)

Hemsida / Blogg:

Din Kommentar: