Tiny Hand With Blue Heart

Failfriday

Hej!
 
Tänkte dela med mig av några otroligt fina failbilder på mig och min tidigare foderhäst Märta. Måste säga att det är nog ingen som har så många failbilder som hon och jag då 50% av tiden vi red hade hon huvudet högre än mitt och de andra 50% sprang hon så snabbt så det inte ens blev några bilder hahah! Dessutom så var inte hoppning heller våran starka gren då Märta aldrig orkade lyfta benen tillräckligt även om hon tyckte det var kul o hoppa! 
Men springa, det var vi allafall bäst på! Ingen galopperade lika snabbt och snällt som Märta! Hon var definitivt den snabbaste hästen på berga! Att ens tänka tanken att vänta på någon annan häst ens i skritten fanns inte i hennes värld!
 
Här är iallafall några bilder, de flesta från en gång Emelie var med och fotade med sin kamera när vi hade tänkt skutta lite i ridhuset! 
 
Puss och kram! /Karro
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se)

Hemsida / Blogg:

Din Kommentar: