Tiny Hand With Blue Heart

Gårdagens hoppning

Hej! Har varit fullt upp med att packa och att vara mer pojkvännen bland annat så har dessvärre inte hunnit blogga idag och igår då jag haft andra prioriteringar!

Men iallafall så hopptränade jag igår för Catrin, och gick suveränt! Mycket balans och sits var fokuset samt att inte göra för mycket då vi ryttare oftast gör mer än vad som faktiskt behövs och det fick man ganska svart på vitt igår! Chattis hoppade superfint och fick några fina språng på 125-130 cm. Vilket kändes super då det kändes väl balanserat och det blev en helt annan ridning efter framhoppningen! Så vi är mycket nöjda!

Idag fick hon bara skritta 20 min och hon kändes lite trött! Men detsamma för mig som hade hur mycket mjölksyra efter jag hoppat av!
/ Linn

Dessvärre blev det knappt några filmer då telefonen hängde sig men får ta med kameran nästa gång och filma istället! På bilden är ett språng på 120 cm fick dessvärre inga fler filmer eller bilder efter då telefonen fastna! Synd för hade varit kul att visa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se)

Hemsida / Blogg:

Din Kommentar: