Tiny Hand With Blue Heart

Jobbdag 4 & 5

Hej!
Allt blev lite fullt upp förra veckan å sen ran bloggandet bara ut i sanden!

Men de som gjordes i torsdags å fredags vad som vanligt, ridning, mockning, sopning, fodring osv! I Torsdags badade vi även alla hästar då dom hade ett lager av "fett" på hela kroppen efter betet!
På kvällen åkte vi även med vår stallchef Åsa på hoppträning med skolans nya hopphäst Romedio!
Det roligaste med det tror jag var att åka lastbilen då vi har kamera och kan kolla på hästarna (lättroad?) och sen var det OS dressyren så vi kollade på Tinnes ritt!

Fredagen var en rätt slapp dag! Jag och Joz red bara en häst var och hade bra flyt och blev klara med stallet rätt tidigt! Vi slängde ut Hö i alla hagar och fyllde vatten till dom som inte har vattenkopp så helg jouren skulle slippa!
Sen åkte vi hem och för mig vart det en lugn helg med restaurangbesök och packning av det sista innan vi hämtar Diezel!

Det är bara fem dagar kvar innan jag hämtar min nya stjärna!
Ser fram emot det till 1000!

Puss och kram! /Emelie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se)

Hemsida / Blogg:

Din Kommentar: