Tiny Hand With Blue Heart

Planering inför veckan

Hej!
 
Tänkte skriva ner vad jag ska göra den här veckan. 
 
Torsdag
- Börja packa inför inflytt på berga
- Gå på stockholm kulturfestival
 
Fredag
- Packa klart allting
- Åka och köpa mer grejer till alva, bland annat höpåsar.
- Klippa mig och möjligtvis färga håret.
 
Lördag
 
- Förhoppningsvis åka till Linn och sova över där
 
Söndag
- Flytta in på berga och förbereda för att Alva kommer på måndag. 
 
Sen på måndag börjar äntligen skolan! Längtar såå mycket! Ska bli så skönt att flytta dit igen då jag verkligen stör mig på min familj hela tiden när jag är hemma, vilket jag har märkt mer nu efter att jag bodde på internat förra året också. 
 
Puss och Kram! /Karro
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se)

Hemsida / Blogg:

Din Kommentar: