Tiny Hand With Blue Heart

Ryggont

Hej!
 
 
De senaste två veckorna har vi alla haft lite fullt upp med att flytta in på berga igen och börja skolan, därav bristen på blogginlägg. 
 
Förra veckan så fick alva stå ett par dagar i och med hennes ömma hovar och jag ville ge henne lite tid att bli lite mer hemma eftersom hon inte är van vid att flytta runt. 
I måndags så var vi inne i ridhuset för första gången och det gick riktigt bra. Jag longerade henne ett tag, vilket hon tyckte var jättejobbigt men hon skötte sig hyffsat ändå. Igår så testade vi att gå över bommar för första gången också vilket gick strålande! Hon gick på bra och tvekade bara lite en gång men efter det så gick det hur bra som helst. 
 
Efter jag hade ridit igår så fick jag otroligt ont i ryggen, och då menar jag verkligen otroligt ont! Har haft ont i ryggen i ett par dagar men inte så mycket men efter ridningen igår så fick jag jätte ont. Så idag när jag vaknade hade jag fortfarande super ont och eftersom vi hade stalldag så var jag tvungen att hoppa över det. Så istället blev det en dag i sängen med att kolla på film. Lite senare på dagen så pratade jag med mamma och hon tyckte vi skulle åka och kolla upp det. Så jag hade redan planerat och åka hem (för jag skulle hämta bootsen till alva) så jag åkte och hämtade bootsen och sen så körde mamma mig till en naprapat. 
Naprapaten märkte direkt att mitt bäcken var jätte snett så hon rättade till det, knäckte min rygg och sen fick jag akupunktur med el vilket var såååå skönt. Man sticker ju in nålar ett par centimeter in i ryggen och sen så är det som små stötar som känns som vibrationer som masserar en. Efter 15 minuter med akupunktur så fick jag några övningar jag skulle göra för att hålla ryggen frisk och sen fick jag åka hem! 
 
Så i natt sover jag hemma och sen så åker jag tillbaka till skolan imorrn igen och ska testa bootsen!
 
Puss och kram! /Karro
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se)

Hemsida / Blogg:

Din Kommentar: