Tiny Hand With Blue Heart

Update

Hejsan!
Jag har haft stalltjänst i veckan och varit helt slut sen har även Diezel varit förjävlig! Okej inte förjävlig men rätt jobbig!
Han har gått rakt över mig och bara struntar i vart jag stod eller gick! Och när jag red i tisdags så gled sadeln massor men det gick annars helt okej så i onsdags red jag barbacka.... Big mistake! Han va riktigt jobbig och bara gick och tittade på allt runtom osv!
Då fick jag en dipp och ville ge upp så i torsdags red Linn honom i ridhuset och det såg bra ut och hon tyckte även att han var fin!

Haha så något possitivt som jag tycker då? Han e extremt söt och älskar att bli kliad i pannan! Han var väldigt lätt att longera och promenera! Och han och Chattis har blivit bästisar!

Uppdaterar snart igen hoppas jag!
Kramar från Emelie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se)

Hemsida / Blogg:

Din Kommentar: