Tiny Hand With Blue Heart

Vilodag

Hej! 
 
Idag fick Chattis vilodag, så åkte bara till stallet och lunchfodrade och fixade med allt i stallet! Sen tog jag tillfället att putsa och rengöra alla skor och stövlar jag hade i stallet! 
 
Tänkte ev göra ett inlägg med " Min Utrustning" tex min hoppoutfit, dressyroutfit,mina hjälmar, stövlar osv! Men får se när och vilken ordning allt kommer i men sett många bloggare och youtubers gjort detta så kanske är intressant för läsare och människor att se! 
 
Imorgon är det äntligen dags för hoppträning igen efter långt uppehåll ( ca 3 veckor - 1 månad ) då jag dessvärre varit borta väldigt många helger då träningarna normaligen är på, men imorn blev träningen på fredagen så det passade mig väldigt bra när jag är hemma! Ska be mamma filma eller fota så får jag förhoppningsvis något att visa, dock måste jag komma på vart man kan ladda upp filmer smidigt för tycker YouTube är lite krångligt..
 
/Linn
Tullamore min gamla ponny! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se)

Hemsida / Blogg:

Din Kommentar: