Tiny Hand With Blue Heart

I'm back

Hejsan!
Jag är nog den av oss som har gjort minst inlägg här på bloggen. Anledningen har varit att i början hade jag inte riktigt något att skriva om. Sen ju mer tiden gick och desto närmare skolstarten kom började jag bli stressad p.g.a. att jag var utan häst. Jag hade letat häst ett tag men inte hittat någon jag klickade med. Jag blev alltså väldigt stressad utan att själv märka det. Det påverkade mig genom att jah blev på dåligt humör och väldigt lättirriterad. Jag mådde alltså inte så jättebra. Tillslut hittade jag en häst som jag klickade med. Ett väldigt fint sto som jag föll för direkt. Tyvärr fick hon ett bud på sig innan jag hann lägga mitt bud och så var den hästen borta. Stressen kom då tillbaka och jag började leta häst igen. Sen, för ungefär 3 veckor sen, så åkte vi till Örebro för att provrida en häst. Jag var inte sådär jättetaggad. Hästen var ju fin och så men jag började bli trött på att inte hitta någon. Tillslut kom vi dit och jag skulle sitta upp för att rida. Och jag fastnade för honom DIREKT! Han var så mjuk och verkligen lyhörd för hjälperna.
Så förra helgen åkte vi och besiktades honom och han gick då igenom. Jag hade hittat min lilla prins. Vi pratade med ägaren och bestämde att hämta honom redan helgen efter.

Så nu sitter jag i en liten höstbuss påväg till Örebro för att hämta hem min prins. Skulle kunna försöka beskriva min glädje men det är nästan omöjligt. Har knappt själv fattat att han är min, min alldeles egna häst.

Så nu vet ni varför jag har varit så frånvarande. Från och med nu ska det bmi bättre med det. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt här, så att ni får följa min och Don Bellmans resa tillsammans, från start.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se)

Hemsida / Blogg:

Din Kommentar: